vrijdag 8 november 2013

Margriet Winterfair


Om mijn passie met iedereen te delen en mijn enthousiasme over te brengen, ga ik deelnemen aan de Margriet Winterfair. Dit evenement vindt jaarlijks in Utrecht plaats en trekt veel bezoekers.
Wat heerlijk om Mason Mini Gardens in het echt aan u te presenteren. U vindt ons in hal 3, stand nummer 3047 bij de fonteinbar.




Samen met mijn team heb ik heel hard gewerkt om alles af kunnen krijgen. Met heel veel plezier heb ik inspiratie tuintjes gemaakt, die fotograaf Christ Clijssen schitterend heeft gefotografeerd.
Ook heb ik een videofilmpje gemaakt, dat door mijn zoon Thomas van muziek is voorzien.

Mijn hele familie moet eraan geloven, want inmiddels is mijn huiskamer omgetoverd in waar paradijs met showtuintjes. Allemaal voor de Margriet Winterfair. Je kunt wel begrijpen dat het mij niet altijd in dank wordt afgenomen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten