zondag 10 november 2013

Eerste workshop minituinieren


Omdat het minituinieren in Nederland nog zo nieuw is ga ik workshops verzorgen om mensen te laten zien wat er allemaal mogelijk is. De eerste workshop vond van de week plaats bij mij thuis en was een groot succes! De dames en ik hadden een erg gezellige middag. Het enthousiasme was aanstekelijk en er werden een aantal prachtige tuintjes gecreëerd! Iedereen kon trots met zijn eigen siertuintje naar huis! 







Wilt u ook een workshop volgen of organiseren voor een groep? Neem gerust contact met me op voor de mogelijkheden.

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk deze weblog gevonden te hebben, wij zijn een aantal leden van Groei & Bloei afd. Veendam e.o. en hebben sinds enige tijd op pinterest de "fairy gardens" ontdekt en vandaag ook jullie website en weblog. Eén van ons had jullie kraam gezien op de Margriet Winterfair maar was jullie naam kwijt. Wij hopen 14 juni2014 tijdens het promoten van Groei & Bloei hier in Veendam met onze eigen kraam te staan en willen dan ook de mini tuintjes onder de aandacht van het publiek brengen door er zelf een aantal te maken en neer te zetten. We hebben nog geen ervaring dus of het gaat lukken weten we nog niet maar met de tips die jullie hier geven komen we vast een eind. Ik zag dat jullie binnenkort in de Brabanthallen staan, voor ons is dat een eind weg en we weten nog niet of we dan zullen kunnen komen kijken maar we hopen van wel.

    BeantwoordenVerwijderen